3. gün

Herkese iyi akşamlaar.
3. günü devirdik çok şükür.Hala şişmanım ama olsun.Bu iş gerçekten sabır işi.Güne başlarken şöyle başlıyorum resmen."Bugüne de sabret büşraa.."Bu sadece zayıflamak için değil,bir disipline girmek,yeni bir alışkanlık edinme işi.
Bi oturuşta bi tablet çikolata yemek hiç de sağlıklı değil.Kendi porsiyonlarımı disipline etmezsem,ömür boyu bu kilolarla uğraşır dururum,gençliğim çoktan geçmiş ve hala mutsuz,depresif kadın olmaya devam ederim.
3 gündür iyi spor yapıyorum.Okuldan gelince 40 dk yürüyorum bantta.İlk gün bi gazla üstüne 25 dk zumba da yapmıştım.Spor kesinlikle olması gerekiyor benim için,yoksa kilo veremiyorum.
Dün fransız bi spor koçunun videosunu izledim.Jillian falan hak getire.sanırım onu mayıs ayında jilliandan sonraki level olarak yapabilirim.
http://www.youtube.com/watch?v=6UUaJUiNV9M işte burda var.

Bu haftasonu beni büyük sınavlar bekliyor.cumartesi arkadaşşlarla buluşacağız.Pazar günü de kızımın kreşinin düzenlediği yardım kahvaltısı var.
Yalnız şunu farkettim.Bu diyeti yaparken hiç mutsuz değilim.Dukandaki katı kurallar beni mutsuz ediyormuş.Yani Egeli bi insan olarak sp günlerinde salataya nasıl kurt gibi baktığımı anlayabilirsiniz.Biz doğuştan otçuyuz :D
Meyve benim olmazsa olmazım mesela.MEyve yemedinmiydi duramam ben.ki zaten ne zaman dukana başlasam bi fasıl grip geçirdim ben.
Dukan ama gerçekten güzel kilo verdiriyor.ama bence bünyeyi fazla zorlayarak.Yani bi sene full dukan yapanlara hayret ediyorum.Bence büyük irade.
Mehta hanım listede gece ara öğününde süt ve küçük parça bitter demiş.bir kare mi acaba bu parçadan kasıt.valla bana göre 3 kare gayet ufak bi parça :D ben üç kare yedim hep.regl olduğumdan mütevellit.haftaya yemem.

Bir de bu cla ve l-carnitin destekleri  hakkında ne düşünüosunuz?

2 yorum:

Sulemcafe dedi ki...

L-Carnitin spor yapmadân yarim Saat -bir Saat önce aliniyor (markasi ve cesidine Göre) ,spor yaparken biraz daha fazla kalori yakimini sagliyor.
Birara kullandim,hala bir kac Tablet var,unutuyorum almayi :)
50 kalori fazla yakmistim bir keresinde,Sadece ama sadece sporla etkili diye biliyorum.
Bikininin olmazsa olmazlarindan ,sayfasina bakabilir,internetten arastirabilirsin...

Anadiyo dedi ki...

sevgili Şule,
bi yerde cla nın sadece bi ay içilmesi gerektiğini yoksa vücudun buna alışıp cla üretmediğini okudum ve tırstım.en iyisi hiç bulaşmamak sanırım.Zaten kardeşim doktor.ne zaman ona böyle bişi sorsam"onu bunu boşver gırtlağını tut" diyor :D

Yorum Gönder