3 lahmacun bir diyet götürüyor mu hocam?

Selamlar
Dün diyetimin ilk günüydü.Gayet güzel sıfır kaçamak geçti.
Bugün de çok güzel geçiyordu ki,eşim eve lahmacun söyleyene kadar. 3 tane yedim yaa yuhh :(gerçi ufaktı lahmacunlar ama olsun sen bi haftadır alkali diyet araştır dur.Evet bütün bu şekerler karbonhidratlar çok sakıncalı çok kötü diye beynini doldur.Sonra gel lahmacun ye olcak iş mi? Ya gerçekten ilk defa ikinci günden kendimi koyverdim.Öncekinlerde gene bi hafta geçerdi en azından :D gündüz açlık sınırında  geçince oluyor bütün bunlar.öğlenden karnımı doyurmam lazım.
Ama durmak yok.Olsun yedim ama sonra temizlik yaptım bir sürü.Yarın misafirim var.Tatlı falan yaptım bakalım tutuciğim inşallah kendimi.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Siskoronancigim,
Annenin kemik erimesi Problemi icin "önce Anne sonra Kadin"blogunun Facebook adresindeki 24 temmuz tarihli yazisini : kemik erimesine dogal cözüm "yogurt-nane"
yazisini okumani tavsiye ederim.yararli olacagini umarim.Sule

Anadiyo dedi ki...

çok sağol şule'cim :) annem sonradan normal bi beslenme düzenine girdi şükür ama hiç gidip baktırmadı bi daha noldu ne bitti.bakıp söyleyim.en azından bi faydası olur çok saol :)

Sulemcafe dedi ki...

Aaaaa! Nerelerdesin sen?

Bloglara bakiyormusun ?

Cafemblog.blogspot.com a bir ugra ,yeni gelismelerden haberdar ol,biz yeniden basliyoruz.
Umarim hersey yolundadir.Sule

Anadiyo dedi ki...

ben de bi türlü toparlanamadım ne zaamandır.yiyorum içiyorum :) haftaYa başlıosunuz sanırım de mi.ben de başlayım.mehtap hanımın listeerinden.

Yorum Gönder