MPG 17. Gün

Selamlar.
Bugün tartımın yanlış tarttığını farkettim.Aynı anda indim çıktım indim çıktım bu arada gün ortasıydı..bi 73,bi 72,bi 71.8 tekrar 73 gösterdi.Sonra da sevindim.Yahu zaten ben farkediyorum bi incelme var ama bu tartı niye öyle demiyor diyordum ki yanlış tartıyormuş nihahaaha.Gittim pilini değiştirdim.Gene aynı dengesiz.En kısa zamanda bi tartı ediniciiğim.Şu yağı suyu ölçen cinsten ki eminim ben de 7 kilo su var :D Zaten ideal kilomdayım :D
Bu arada demeden geçemicem yaa.Şu an saat gece 1.00.Tv de Genç Bakış programı var.Stüdyoya topladıkları gençleri gösteriyordu kamera.Anam hepsi bi mayışmış,bi kaşıntı tutmuş,kiminin kafa önde uyudu uyicak cık cık cık ahh gençlik vah gençlik,Gavuristanlılar hep uyuttu bizim gençliği salak etti.Hepsinin kafa bi karış havada.Hepsi nette sosyal medyada bilmem ne de .Aman neyse canım.Klişeden çıkıp konuya gelelim di mi.Beni de sanırsın 70 yaşında nene.Ben de kendime bakayım bi sonra dırdırlanayım.

Neyse...Yarın kayınpederim ve kayınvalidem ve kayınbiraderim gelicekler inşallah.Onlar için alışveriş yaptım.Eve patates bile almıyordum dostlarım düşünün..İçinde şeker var çünkü.Patates aldım,baklava fıstıklı dolama falan aldım.Çayın yanına random yemek için kurabiye aldım,çerez aldım.Aldım da aldım ikramlık.Börek yapıcam daha.Yarına çok işim var.Off bi de teşhis edilse hastalığı..Valla ne yapacağımızı nereye götüreceğimizi şaşırdık.Dün eşim Nişantaşında tavsiye edilen bi doktora götürmüş tahlil sonuçlarını tomogrofileri falan.Doktor da apayrı bişi demiş.Eşimi baya ikna etmiş.Kardeşim de doktor,o da dediki  nişantaşındaki doktor biraz sallamış.Bu sefer gene kafamız karıştı.Çapaya sevketçekler sanırım.E orada da ıcığı cıcığı çıkar artık.Ayy valla Allah şifasını vesile edicek doktoru bulmamızı nasip etsin bize.Eşim de çok üzgün içi şişti.

Gene neyse..Lafı da uzatmayım dertlerle. Yediklerimi yazayım

sabah:
yulaflı çilekli süt

ara yok

öğlen
iki yumurtadan tavada yumurta
salata
bi dilim ekmek

ara
yarım elma
iki ceviz

ara2
bi kurabiye

akşam
iki buçuk tane kabak dolması
iki kaşık yoğurt

çerez hakkımız vardı
bi çay bardağı kadar yememişimdir.
iki kurabiye
çilek kaç tane yedim bilmiyorum ona yakındır. misafir geldi de muhabbetle yedim. iyi halt ettim.
1 saat spor yaptım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Alemsin siskoroman,
Isten geldim bir kahve yaptim ,yeni bir sey var mi diye m.romaya
Ugradim malesef hersey eski tas eski hamam.
Söyleee bir arkadaslari ziyaret edim dedim ve hamilelik hikayeni okudum. :)))
Anlatim tarzin cok komik ve hos.

Bende Sabah 6:30 da kendime yulaf pisirdim icine elma yerine Erik
Koydum ama hafif eksimsiydi.tarcin ve biraz avegen surubuyla idare etti.Sabahlari acikarak uyaniyorum.Eee 12 Saat birsey yemeyince normal herhalde :)
Umarim en kisa zamanda kaynatanin durumu aciklanir.Allah sifa versin.
Mevsimlerden Romadan Sule.selamlar.

Anadiyo dedi ki...

teşekkür ederim :) inşallah bi daha ki hamilelik hikayem daha güzel olur :)) gerçi hepsinin yeri ayrıdır herhalde.

ben de akşammları yatarken kahvaltının hayallerini kuruyorum :D gece yatarken aç oluyorum çoğu zaman :)

Yorum Gönder